استاندار هرمزگان:

 حضور مردم در هر صحنه‌ای منشأ تحول است

استاندار هرمزگان گفت: اصلی ترین وظیفه دولت بعنوان حامی، هادی و ناظر، ایجاد بستر مناسب برای مشارکت مردم در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری است.

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان درنشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان، پیام رهبر معظم انقلاب در شعار انتخابی سال را پیشرفت توأم با عدالت عنوان کرد.

وی گفت: رویکرد ویژه و نوین مدنظر رهبر معظم انقلاب تربیت نسل جوان برای اندیشیدن به هدف‌های بزرگ و رسیدن به آن ‌هاست.

وی حضور مردم در هر صحنه‌ای را منشأ تحول دانست و افزود: نمونه بارز مدیریت و اجرای موفق مردمی، پیاده روی بزرگ اربعین است که الگوی مناسب مشارکت مردم در پروژه‌های بزرگ است.

استاندار هرمزگان گفت: اصلی ترین وظیفه دولت بعنوان حامی، هادی و ناظر ایجاد بستر مناسب برای مشارکت مردم در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری است که نمونه دیگری از این بسترسازی عرضه سهام واحد بریکت سازی صبافولاد در بورس است که علاوه بر صندوق های سرمایه گذاری مشارکت ۷۲هزار نفر از مردم را درپی داشته است.

دوستی توسعه واحد‌های تولیدی موجود را روش مناسبی از ایجاد فرصت برای مشارکت مردم برشمرد و گفت: خلق بازار و تأمین انرژی مورد نیاز بنگاه‌های کوچک همچنین رفع مشکلات نرم افزاری موجود ناشی از عدم پایداری قوانین و سیاست‌ها در مسیر کاهش آسیب‌ها‌ی تولید و صادرات ضرورت دارد.

استاندار هرمزگان نخستین لبیک سپاه و روحانیت به تحقق شعار سال را جلوه ای دیگر از همراهی دو رکن حافظ نظام برشمرد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان هم در این نشست گفت: سرفصل جهش تولید با مشارکت مردم، اقتصاد مقاومتی است و در این مسیر شناخت اولویت های نظام مسئله تولید، تعریف مشوق‌ها و توجه به سرمایه اجتماعی اهمیت بسیاری دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعبادی‌زاده افزود: تشکیل ستاد تحقق شعار با دستورالعمل و گزارش منظم می تواند دغدغه اقتصادی رهبر معظم انقلاب را مرتفع کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.